Wednesday, May 16, 2012

Hariku Yang Sangat Ohsem

Salam dah Selamat pagi...

Semalam daisy menyambut Hari Guru 16Mei di sekolah...mmg happening habis. Selama ni tak tahu pun apa perasaan seorang guru bila menyambut hari tersebut kat sekolah...selama ni kite jadi pelajar je kan..buat persembahan jer....tapi bila dah sendiri naik pangkat jadi cikgu, mmg terasa keseronokan bila ada hari mcm ni...terasa dihargai oleh pelajar........uhhh ohsem~~~

Dan daisy terharu bila ada pelajar daisy tahun lepas yg stil bagi hadiah walaupun malu2...siap ada surat yg bagi daisy cukup honest.....hehehehe (pelajar lelaki mana main surat2 ni kan...tapi yg bagi ni lelaki..hahha)

Dan pada hari yang sama, Dasiy dapat anak saudara baru...alhamdulillah semuanya baik,  perempuan=D.. Kesimpulannya, semuanya berjalan dengan baik pada hari ini....senyum dari pagi ke malam...=)

Lagi satu hal, ada yang mula mengambil berat akan daisy...maksudnya dari sudut hati....cewahhhh... itukah soulmate yg ditunggu selama ini....daisy harapkan dia tidak berhenti sampai sini saje...jangan penat menunggu!!


deeya_is_me**

No comments:

Post a Comment

dah usha, meh ler komen(^0^)..

Tips nak bagi anak-anak tak boring semasa pkp =)

Assalam semua. So pkp 3.0 ni Guy hantar kereta wira dia ke bengkel. Ade lagi satu kereta weoll memang park luar pagar rumah. Kenapa????  Seb...